Statusmeddelelse

Submissions for this form are closed.
  • business model canvas kursus

Boost din forretningsmodel med Business Model Canvas

Forfatter: 
martin
Product Category: 
Kurser
Price(s): 
Normal: 2.500 // Medlemmer: 2.000 kr. (ex. moms)
Opgradér din forretningsmodel til den digitale tidsalder

Det digitale paradigme, nye teknologier, trends og brugerbehov gør, at organisationer skal være ekstremt agile  – og dette kræver de rette innovationsværktøjer.

Business Model Canvas (BMC) er innovatørens værktøj #1. Det bliver i dag anvendt i alle typer organisationer og industrier til at skabe bæredygtig forretningsudvikling. Succesen af dette værktøj skyldes dets fantastiske praktiske anvendelighed og visuelle udtryk.

Innovation Lab har sammensat foredrag, kursusforløb og tilpassede workshops i forretningsmodellering, målrettet til dig som ønsker at blive inspireret til at arbejde mere agilt med udviklingen af din organisation. Som inspiration ser vi på verdens mest innovative forretningsmodeller og afkoder de elementer, som gør dem unikke. 

 

business model canvas innovation 

BMC, skabt af A. Osterwalder - entreprenør, forfatter og business model innovatør

Eksempel på Business Model Innovation session

Over 4 timer, vil kurset give dig intro til- og hands-on erfaring med Business Model Canvas, samt forståelse for hvorfor forretningsmodels-innovation er mindst lige så vigtigt som mere klassisk produkt/service/teknologi innovation:

  • Agil forretningsudvikling: Hvorfor og hvordan?
  • Forståelse for organisationens værdiskabelse: Hvem er vores kunder, hvad tilbyder vi dem og hvordan?
  • Indblik i de nyeste trends i banebrydende forretningsmodeller
  • Intro til Business Modeling via BMC, samt et inspirationsoplæg omhandlende eksempler på banebrydende business model innovations.

Der er fokus på at arbejde med BMC i praksis ved muligheden for at bruge egen virksomhed som case. Deltagerne vil arbejde solo og i teams for at dele erfaringer. De vil undervejs blive til at innovere på den eksisterende forretningsmodel og få konkret sparring på individuelt plan.

MÅLGRUPPE

Om dit hverv er merkantilt, finansielt, teknisk eller andet, kan du få værdifuldt input fra kurset. Forretningsmodellen involverer alle dele af organisationen, og du vil få en øget forståelse for din organisationens sammensætning, og hvordan de enkelte dele spiller sammen.

  • Forretningsudviklere
  • Produktansvarlige
  • Ejere/ledere
  • Udviklingsansvarlige
  • Innovationsansvarlige

For yderlige info eller ønsker omkring specifikke projekter, tag kontakt til Martin Schorling mso@ilab.dk