Case

Magasiner

Forfatter: 
Jon Gotlev
Category: 
Digital
Visualisering skaber bro mellem mennesker og viden

Hvordan får man 3 års forskning formidlet så det er forståeligt, indbydende og direkte brugbart?

Lige meget om det er en årsrapport, et regnskab, tung faglig viden eller anden information, der skal kommunikeres til en læser, så hjælper det, hvis både format og formidling er indbydende og let forståeligt.

Tekst kan være godt til forklaringer, men billeder, modeller og illustrationer er meget lettere at huske, mere spændende at fordybe sig i, og lettere at forholde sig til.

I Innovation Lab arbejder vi med viden og forskning og lignende og hvordan vi får kondenseret det til indsigter. Hvordan får vi det mest hensigtsmæssigt formidlet til kunder og samarbejdspartnere.

COMPLEX CLEANTECH SOLUTIONS Rapport
Oplag: 650 stk.
Se hele rapporten her

 

 

Special designet ikoner til Inno-MT rapport

 

Vi benytter os i stor grad af design og grafik i vores kommunikation. Om det er som kortspil, diagrammer og modeller eller som infographics, så bruger vi design til at understøtte oplevelsen af materialet og gøre indsigterne mere spændende, og lidt mindre traditionelle.

Det er imidlertid ikke kun Innovation Lab, der benytter sig af grafik og illustrationer til at gøre deres materiale mere levende. Herunder er lidt eksempler på hvordan vores kunder, samarbejdspartnere og medlemmer har gjort deres materiale levende;

 

 

Det trykte medie er bestemt IKKE dødt. Innovation Lab har rigtig god erfaring i at levere konceptkataloger, virksomhedsstrategier, case-samlinger  og årsrapporter som trykte ”magasiner”, da det øger chancen for at de bliver læst. Materialet bliver et produkt og ikke bare endnu en pdf på computerens harddisk, eller på iPad skærmen.

 

INNO-MT Brochure
Oplag: 600 stk.
Se hele Brochuren her