Primære faneblade

  • Sales marketing innovation digital

New Sales: fremtidens salgsmetoder

København
Tirsdag, 15 august, 2017 -
14:00 to 16:00
Aarhus
Onsdag, 16 august, 2017 -
14:00 to 16:00
Hvordan sælger man i en verden af salgsrobotter, datafiltre og tsunamier af content marketing?

Vi lever i en tid, hvor vi mere præcist kan forudsige vinderen af et præsidentvalg ud fra folks Facebook-adfærd, end vi kan ved at benytte os af traditionelle prognoseværktøjer, og hvor LinkedIn agerer en lige så stor salgskanal, som vores virksomheders faktiske hjemmesider. Med andre ord, så er listen over nye, digitale salgsværktøjer alenlang og mulighederne herunder endnu flere. Det kræver, at du gentænker den måde, du driver salg på i din virksomhed - der skal nemlig være en balance mellem brugen af disse nye redskaber uden helt at forkaste de gamle (salgs)dyder.

At finde denne balance er dog ikke altid lige let. Ofte kan det være svært at navigere rundt i de mange digitale salgstilbud, der typisk lover dig svimlende summer af leads, ligesom de fleste virksomhedsejere - hvadenten de har drevet virksomhed i mange, eller få år - på et givent tidspunkt, har stiftet erfaring med en (engang effektiv) salgsmetode, som der stædigt holdes ved, selvom den er forældet.

I denne briefing kigger vi på krav og muligheder for fortsat at have succes med salg på nye, digitale betingelser. Vi vil blandt andet berøre spørgsmål som 1) "Hvordan sælger man i en verden af salgsrobotter, datafiltre og tsunamier af content marketing? og 2) "Hvad er den nye tids sælger?"

Praktisk info:

Aarhus: Culture Workspace, Sverigesgade 6, 8000 Aarhus C.

KBH: SOHO - Flæsketorvet 68,1, 1711 København V (mødelokale: Metropol)

Bemærk, at der er et gebyr på 500kr for "No show". Afbud meldes til Kia@ilab.dk

Speakere: 

Per Lolk

Operationel ledelse, effektive salgsmetoder og lederudvikling - Per Lolk har gennem de sidste 20 år skabt en unik kompetenceprofil, der gør ham i stand til at forstå grundlæggende behov hos sine kunder og navigere dem i mål med alt lige fra lige fra overordnede målsætninger til deciderede salgsbudgetter. Per har, blandt meget andet, en fortid som salgsdirektør og partner i Komplex IT, hvor han har bygget virksomhedens brand fra at være relativt ukendt til kendt og respekteret både i- og uden for målgruppen. Desuden har Per været afdelingsleder i WM-data (nu: CGI), hvor han formåede at gøre sin afdeling til den mest profitable i Danmark med de bedste medarbejdertilfredshedstal, ligesom han også har været selvstændig med sin egen virksomhed, Lolk Aps, hvor han har specialiseret sig i strategi, salg og it-investeringer. Per kender alle salgets faser og ved, hvor - og hvordan - man rekrutterer de bedste medarbejdere, så virksomheden kommer fra a til b - til c.

Tilmeld dig dette arrangement

Vælg her om du er medlem hos Innovation Lab, eller om du ønsker at tilmelde dig dette event på et gratis prøvemedlemsskab.
Læs mere om medlemsskabet hos Innovation Lab her.
Tilmeldte
Laila Mariann Hansen

InnovationSilkeborg

Rolf Bjelke

Danmon Group Denmark

Carina Burhøj

Cphbusiness

Kasper Kraglund Andersen

Bureau Van Dijk

Steen Kamronn

Erhvervskademi aarhus

Mikael Borg

Atea A/S

Bernd Reul

TDC

Thomas Kornum

Scalepoint

Sanne Ehlers

Holmris.Designbrokers A/S

Kasper Jensen

Scalepoint

Thomas Amstrup

Jyske Bank

Frank A. Mathiasen

Cphbusiness

Ulrik Demuth

Scalepoint

Maria Sommer

Cphbusiness

Michael Hansen

Jyllands-Posten

Imran Bakhsh

Styrelsen for it og læring

Jesper Joensen

No Zebra